Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Des Mondes Incertains
Visiteurs
Depuis la création 2 566
13 janvier 2016

Medjnoun

Observă lucrurile de la lucruri - uneori ne-am ucide animalele Suardones, am arunca în fluxurile lor și sursele lor - nu trageți în spatele lui o greutate mort care-l copleșește.

Medjnoun:

- A trebuit să-l omoare.

Noi nu se ridice în picioare la toate diferite tipuri de păsări; mai mici sunt cele mai numeroase, și corbi, și amagitori ne pustiesc lanurile care plânge este lamentabil ... Ura să-și amintească qu'Azaan înecat în 2012. acut conștient de trecerea timpului. Oamenii găsesc Medjnoun un fericit și neregulate - de obicei pentru a vorbi în orice moment să mă; Medjnoun pare să știe multe despre muste ... Un lăcomia avut întotdeauna să descifreze sensul lucrurilor; îi place să lase să trăiască ... Dacă își dă seama că el nu a făcut sex la birou. Un soare biliară aprinde sângele lui ... Lasă-mă să încerc pentru a deschide poarta de-al șaptelea - Am ucis mii de milioane, am precipitat în adâncurile înghețate ale lumii interlope de firul de lama mea; Așa cum am fost de mers pe jos dintr-o gaură, privind în sus la cer, unde norii lézardaient lucruri mari, cum ar fi vechi, am fost în căutarea ochii Carul Mare și Steaua Nordului.

Înainte decolorare în cealaltă lume, unii se întreabă cum Medjnoun aparține legiune de demoni, ce forță Dumnezeu.

Nu există nici o regiune de origine, care este la fel de urât ca și văile din Regatul.

Publicité
Commentaires
Des Mondes Incertains
Publicité
Publicité